صراط مستقیم

فرهنگی،اعتقادی،اجتماعی

صراط مستقیم

فرهنگی،اعتقادی،اجتماعی

صراط مستقیم

من، علی سهراب پور، متولد شهرستان کازرون (استان فارس) و فعلا در حوزه علمیه کازرون مشغول به تدریس هستم.
تمام تلاش من این است که بتوانم خدمتی از لحاظ فکری و اعتقادی به دوستان عزیزم کرده باشم.

آخرین نظرات

۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

بعد از تالیف و انتشار کتاب خلوت شیطانی(خودارضایی و راه درمان آن) هر کجا کتابی جدیدی با موضوع خودارضایی می دیدم حتما آنرا مطالعه می کردم،تا اگر مطلب مهم و جدیدی در آن باشد در اصلاحات بعدی کتاب آنرا اضافه کنم.

در آبان ماه سال 1394 که به شهر مقدس قم سفر کرده بودم،به صورت اتفاقی کتابی را با نام هیپنوتیزم شیطانی (خودارضایی و راه های درمان آن) که به قلم رضا صبوری راد نگاشته شده بود و توسط انتشارات شفیق قم چاپ شده بود توجه ام را به خود جلب کرد و به دلیلی که عرض کردم شروع به مطالعه فهرست آن کردم.اما آنچه تعجبم را برانگیخت آن بود که تقریبا فهرست آن مطابق با فهرست کتاب خلوت شیطانی بود.هرچه بیشتر دقت کردم تعجبم بیشتر شد.اما تعجب برانگیزترین جای مسئله آنجایی بود که مطالب کتاب هم دقیقا همان مطالبی بود که بنده در کتاب خلوت شیطانی نوشته بودم.خط به خط

انگار کتاب خلوت شیطانی با اسمی دیگر چاپ شده بود.حتی پاورقی ها ،رجوع ها و ... همه و همه از کتاب خلوت شیطانی سرقت شده بود.فقط داستان هایی در یک فصل به آخر کتاب اضافه شده بود و چند صفحه ای در بین مطالب.

شماره موبایلی پشت کتاب نوشته شده بود،(که بعدا متوجه شدم شماره نویسنده کتاب است)، وقتی تماس گرفتم و بعد از گفتن و شنیدن مطالبی، و فرستادن پیامی؛طرف مقابل تا متوجه شد جریان چیست دیگر جواب تلفن را نداد و حتی پاسخ تماس های مکرر ناشر (که اصلا از این جریان خبر نداشت ) را نیز نداد.

با آنکه بنده ترجیح می دادم مسئله دوستانه حل شود اما نوع برخورد نویسنده کتاب هیپنوتیزم شیطانی یعنی آقای رضا صبوری راد(البته اطلاق لفظ نویسنده به ایشان حقیقی نیست) مرا مجبور به شکایت از ایشان نمود.و بحمدلله بعد از ارائه مستندات به دادگاه محترم جرم ایشان به اثبات رسید و نامبرده محکوم شد.

لذا از این طریق به اطلاع می رسانم متاسفانه کتاب فوق چیزی جز کپی از کتاب خلوت شیطانی،چیزی نمی باشد.

خداوند عاقبت همه ی ما را ختم به خیر کند


  • علی سهراب پور